ProMaisonShow 2017 знайомить із затишком і «індустрією свята»

ProMaisonShow 2017 знайомить із затишком і «індустрією свята»

Пройшла яскрава виставка подарунків і товарів для дому
calendar_today
4 жовтня 2017
query_builder
visibility
2 118
З 13 по 16 вересня 2017 року у Міжнародному виставковому центрі в Києві з успіхом пройшла Міжнародна виставка подарунків і товарів для будинку ProMaisonShow, яка є одним із найяскравіших і престижних виставкових заходів в Україні та основною закупівельною платформою для представників оптових і роздрібних мереж, магазинів подарунків і товарів для дому.

У виставці взяли участь 244 компанії, серед яких провідні виробники й постачальники з України, Білорусі, Туреччини, Литви та Індії, вони продемонстрували відвідувачам останні новинки продукції.

Так, широкий асортимент подарункової продукції, бізнес-сувенірів, листівок, канцелярського приладдя й пакувальних матеріалів запропонували компанії: Elisey, Lyubimka.ua, O'len's, Style-Glass, Sweet Ukraine, ТОВ «Віплей Мерчендайз», «Івман», «Заморські подарунки», «Коза Дереза», ТМ «Карнавал Приколів», «Презентвіль», «Світ сувенірів», «Світ подарунків».

ProMaisonShow
Фото: Парус Експо Медіа

Доповнив експозицію спеціалізований салон Handmade, де були представлені ексклюзивні авторські вироби, картини, статуетки, аксесуари, шкіряна галантерея, іграшки, листівки, свічки, запашні мила й багато іншого: Cotini, Dushka Kyiv, Do-Re-Mi, Kinza, Marichic, Miss Décor, M.Ceramics, Mens-bag.com, TM «Ra», Sweet Life, Konsuelo, WorkShop Kwigli, «Вітражний розпис скла», «Екомайстерня», Майстерня «Коло Воріт» та інші.

Кожна жінка мріє блищати, який би образ Ви для себе не вибрали, модна біжутерія завжди підкреслить і доповнить його, так і виставку ProMaisonShow доповнив спеціалізований салон біжутерії й модних аксесуарів, який представили компанії: Atelieroom, Bijugrad, KarMi, «Сувенір Престиж» та інші.

ProMaisonShow
Фото: Парус Експо Медіа

Високоякісну упаковку, стрічки, папір і пакувальні матеріали представили компанії: Decopack, Flocase, Firstbest, La Prida, Iscoo-Group, Unison, «Коробки», «Сабона» і «Упаковкін».

Вишуканий декор, вази, картини, дзеркала, меблі, пледи, покривала й кухонний текстиль, штучні квіти, свічки різних форм, кольорів і розмірів, а також головні тренди в оформленні приміщень і основні тенденції майбутнього року продемонстрували компанії: Décor Gallery, Grand Decor, Family Décor, Laura Home, LiMaSo, Villa Grazia, «Аннаіс», «Актівтрейд», «Аполена», «Олтексхім», «Прованс», «Чорний майстер».

ProMaisonShow
Фото: Парус Експо Медіа

Кухонний, сервувальний і столовий посуд провідних європейських брендів і торгових марок, товари господарсько-побутового призначення, колекції келихів, фужерів, екстравагантні і класичні набори посуду були представлені в експозиціях компаній: Berivse, Con Brio, Glass Trade, Fissman, Kramet, Pottery Magic, RAM International, Silkap Silikon, Vitol-6, «Галерея скла та порцеляни», «Німан», «Силумін», «Склоприлад», «СНТІ», «Медекс», ТОВ «Ювіг» і багатьох інших.

Крім презентацій новинок продукції і яскравих експозицій, жвавий інтерес у відвідувачів і учасників виставки викликала насичена ділова програма, під час проведення якої пройшли відкриті семінари, лекції, презентації, покази та майстер-класи. Провідний бізнес-тренер із переговорів і продажу Олексій Пальчик розповів, як домогтися результату від відділу продажів, як правильно скласти план продажів і навіщо потрібна «Воронка продажів». Михайло Лесняк — експерт «Клубу Експортерів України, поділився з аудиторією секретами виведення продукту за кордон і ефективної участі в міжнародних виставках. Наталя Буг — художник, дизайнер, ілюстратор, креативний директор White Design Promenade, розповіла про зарубіжні виставки й особливості оформлення виставкових стендів. Стиліст-іміджмейкер і психолог Ека Капанадзе — своїми порадами й наочним прикладом, розповіла про основи іміджу і стилю. Порадував учасників виставки шоу-показ подарункових букетів «В гості не з порожніми руками», де студенти Міжнародної Академія флористики Н. Агеєвої продемонстрували майстерність створення чудових і надзвичайно красивих букетів. Для любителів вишуканого сервування, декоратори салону Villa Grazia продемонстрував майстерність сервування обіднього столу й розповіли, який посуд краще підходить для дому та чому. Цикл пізнавальних лекцій у рамках виставки провели викладачі Європейської Школи Дизайну.

У гості не з порожніми руками
Фото: Парус Експо Медіа

Не залишили байдужими відвідувачів заходу з флористичного мистецтва. Тетяна Єременко провела майстер-клас зі створення осінніх креативних вінків, де продемонструвала пишність, різноманітність кольорів і відтінків, яке нам дарують осінні квіти, а також розповіла про останні квіткові тенденції, повідала секрети, як продовжити життя зрізаних квітів, щоби ті якомога довше радували.

Традиційно, у рамках Міжнародної виставки подарунків і товарів для будинку ProMaisonShow, відбувся Всеукраїнський конкурс флористичних інтер'єрних об'єктів «Акценти осені». Цього року участь у конкурсі взяли 11 талановитих флористів, які представили на суд глядачів свої осінні композиції. Під час підрахунку набраних балів, призові місця розподілилися таким чином:

  • ● третє місце зайняла Нечипорук Тетяна;
  • ● друге місце дісталося Буяновій Діані;
  • ● перше місце завоювала Світлана Салієнко.
Акценти осені
Фото: Парус Експо Медіа

Всі призери конкурсу були нагороджені поїздкою на виставку Christmasworld (Франкфурт-на-Майні, Німеччина).

Осінній натюрморт
Фото: Парус Експо Медіа

В рамках виставки відбувся конкурс флористів «Осінній натюрморт», де учасники створювали кошик, наповнений овочами, фруктами і строкатим осіннім листям. Не менш насиченою стала боротьба в конкурсі декораторів «Вернісаж святкового сервування», який уже втретє проводить салон Villa Gracia і компанія «Парус Експо Медіа». Перше місце зайняла Вовченко Вікторія з композицією «Сніданок у лісового короля».

Сніданок у лісового короля
Фото: Парус Експо Медіа

Одночасно, у ці дати, на майданчику найбільшого виставкового центру пройшла Міжнародна виставка Christmas Trade Show, яка є головною професійною подією для всіх, хто пов'язаний з «індустрією свята». Виставка зібрала на одному майданчику понад 60-ти провідних вітчизняних виробників і постачальників новорічних товарів. Широкий асортимент ялин і сосен різної висоти й пишності, ялинкових іграшок та прикрас, декоративних підсвічників, а також оригінальні елементи святкового декору, нові креативні ідеї та тенденції в оформленні приміщень до новорічних і Різдвяних свят запропонували компанії: Bona Di, Gurey. Grup, Geliu Sala, Lora Shen, Scorpio, «Ведмеденко В.М.», «Вітіл», «Кактус», «Квазар», ПП «Костинюк В.Д.», ПП «Ковальчук», ТОВ «Сіга Груп», ПП «Юзва», «Флоріаль» і багато інших.

Christmas Trade Show
Фото: Парус Експо Медіа

Традиційно, у рамках виставки відбувся ХІТ-ПАРАД Новорічних ялинок і народні вибори найкрасивішої ялинки Року. Учасники представили на суд глядачів ідеї й нові можливості оформлення новорічних красунь. Головним призом конкурсу стала поїздка на виставку Christmasworld (Франкфурт-на-Майні, Німеччина). Результати народного голосування були оголошені з Центрального подіуму виставки. Переможець, компанія Florial і учасники ХІТ-ПАРАДУ були нагороджені цінними призами, дипломами та подарунками від організатора та спонсорів конкурсу.

Презентації нових торгових марок і вже відомих брендів, велика кількість маркетингової інформації й ділове спілкування з партнерами залучили представників ділових кіл. У цьому сезоні з експозицією ознайомилися понад 5175 відвідувачів з усієї України, Білорусі, Німеччини, Ірану, Литви, Молдови, Польщі й Чехії. Завдяки цілеспрямованій роботі з компаніями-закупщиками, учасники виставки зазначили якісний рівень компетентності відвідувачів, серед яких були зареєстровані баєри, дистриб'ютори, представники оптово-закупівельних підприємств, великих торговельних мереж, директори та менеджери із закупівель спеціалізованих магазинів, інтернет-магазинів, рекламних і event- агентств. Загалом, підсумки виставки підтвердили пожвавлення на українському ринку споживчих товарів, подарунків і товарів для будинку.

ProMaisonShow и Christmas Trade Show
Фото: Парус Експо Медіа

Компанія «Парус Експо Медіа» — провідний оператор високоефективних виставкових та медіа проектів України в сегменті новорічної продукції, подарунків і товарів для будинку, висловлює щиру подяку експонентам і партнерам за сприяння в проведенні виставок ProMaisonShow і Christmas Trade Show!

До зустрічі 31 січня - 03 лютого 2018 року на провідній виставці подарунків і товарів для будинку ProMaisonShow!


 
Конференції. Виставки. Семінари ProMaisonShow: останні новинки подарунків і товарів для дому
ProMaisonShow: останні новинки подарунків і товарів для дому
Основна закупівельна платформа для представників оптових і роздрібних мереж
Конференції. Виставки. Семінари ProMaisonShow: пожвавлення на українському ринку подарунків і товарів для будинку
ProMaisonShow: пожвавлення на українському ринку подарунків і товарів для будинку
Яскравий і престижний виставковий захід
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями