У виставці взяли участь 244 компанії, серед яких провідні виробники й постачальники з України, Білорусі, Туреччини, Литви та Індії, вони продемонстрували відвідувачам останні новинки продукції.
Так, широкий асортимент подарункової продукції, бізнес-сувенірів, листівок, канцелярського приладдя й пакувальних матеріалів запропонували компанії: Elisey, Lyubimka.ua, O'len's, Style-Glass, Sweet Ukraine, ТОВ «Віплей Мерчендайз», «Івман», «Заморські подарунки», «Коза Дереза», ТМ «Карнавал Приколів», «Презентвіль», «Світ сувенірів», «Світ подарунків».
Доповнив експозицію спеціалізований салон Handmade, де були представлені ексклюзивні авторські вироби, картини, статуетки, аксесуари, шкіряна галантерея, іграшки, листівки, свічки, запашні мила й багато іншого: Cotini, Dushka Kyiv, Do-Re-Mi, Kinza, Marichic, Miss Décor, M.Ceramics, Mens-bag.com, TM «Ra», Sweet Life, Konsuelo, WorkShop Kwigli, «Вітражний розпис скла», «Екомайстерня», Майстерня «Коло Воріт» та інші.
Кожна жінка мріє блищати, який би образ Ви для себе не вибрали, модна біжутерія завжди підкреслить і доповнить його, так і виставку ProMaisonShow доповнив спеціалізований салон біжутерії й модних аксесуарів, який представили компанії: Atelieroom, Bijugrad, KarMi, «Сувенір Престиж» та інші.
Високоякісну упаковку, стрічки, папір і пакувальні матеріали представили компанії: Decopack, Flocase, Firstbest, La Prida, Iscoo-Group, Unison, «Коробки», «Сабона» і «Упаковкін».
Вишуканий декор, вази, картини, дзеркала, меблі, пледи, покривала й кухонний текстиль, штучні квіти, свічки різних форм, кольорів і розмірів, а також головні тренди в оформленні приміщень і основні тенденції майбутнього року продемонстрували компанії: Décor Gallery, Grand Decor, Family Décor, Laura Home, LiMaSo, Villa Grazia, «Аннаіс», «Актівтрейд», «Аполена», «Олтексхім», «Прованс», «Чорний майстер».
Кухонний, сервувальний і столовий посуд провідних європейських брендів і торгових марок, товари господарсько-побутового призначення, колекції келихів, фужерів, екстравагантні і класичні набори посуду були представлені в експозиціях компаній: Berivse, Con Brio, Glass Trade, Fissman, Kramet, Pottery Magic, RAM International, Silkap Silikon, Vitol-6, «Галерея скла та порцеляни», «Німан», «Силумін», «Склоприлад», «СНТІ», «Медекс», ТОВ «Ювіг» і багатьох інших.
Крім презентацій новинок продукції і яскравих експозицій, жвавий інтерес у відвідувачів і учасників виставки викликала насичена ділова програма, під час проведення якої пройшли відкриті семінари, лекції, презентації, покази та майстер-класи. Провідний бізнес-тренер із переговорів і продажу Олексій Пальчик розповів, як домогтися результату від відділу продажів, як правильно скласти план продажів і навіщо потрібна «Воронка продажів». Михайло Лесняк — експерт «Клубу Експортерів України, поділився з аудиторією секретами виведення продукту за кордон і ефективної участі в міжнародних виставках. Наталя Буг — художник, дизайнер, ілюстратор, креативний директор White Design Promenade, розповіла про зарубіжні виставки й особливості оформлення виставкових стендів. Стиліст-іміджмейкер і психолог Ека Капанадзе — своїми порадами й наочним прикладом, розповіла про основи іміджу і стилю. Порадував учасників виставки шоу-показ подарункових букетів «В гості не з порожніми руками», де студенти Міжнародної Академія флористики Н. Агеєвої продемонстрували майстерність створення чудових і надзвичайно красивих букетів. Для любителів вишуканого сервування, декоратори салону Villa Grazia продемонстрував майстерність сервування обіднього столу й розповіли, який посуд краще підходить для дому та чому. Цикл пізнавальних лекцій у рамках виставки провели викладачі Європейської Школи Дизайну.
Не залишили байдужими відвідувачів заходу з флористичного мистецтва. Тетяна Єременко провела майстер-клас зі створення осінніх креативних вінків, де продемонструвала пишність, різноманітність кольорів і відтінків, яке нам дарують осінні квіти, а також розповіла про останні квіткові тенденції, повідала секрети, як продовжити життя зрізаних квітів, щоби ті якомога довше радували.
Традиційно, у рамках Міжнародної виставки подарунків і товарів для будинку ProMaisonShow, відбувся Всеукраїнський конкурс флористичних інтер'єрних об'єктів «Акценти осені». Цього року участь у конкурсі взяли 11 талановитих флористів, які представили на суд глядачів свої осінні композиції. Під час підрахунку набраних балів, призові місця розподілилися таким чином:
- ● третє місце зайняла Нечипорук Тетяна;
- ● друге місце дісталося Буяновій Діані;
- ● перше місце завоювала Світлана Салієнко.
Всі призери конкурсу були нагороджені поїздкою на виставку Christmasworld (Франкфурт-на-Майні, Німеччина).
В рамках виставки відбувся конкурс флористів «Осінній натюрморт», де учасники створювали кошик, наповнений овочами, фруктами і строкатим осіннім листям. Не менш насиченою стала боротьба в конкурсі декораторів «Вернісаж святкового сервування», який уже втретє проводить салон Villa Gracia і компанія «Парус Експо Медіа». Перше місце зайняла Вовченко Вікторія з композицією «Сніданок у лісового короля».
Одночасно, у ці дати, на майданчику найбільшого виставкового центру пройшла Міжнародна виставка Christmas Trade Show, яка є головною професійною подією для всіх, хто пов'язаний з «індустрією свята». Виставка зібрала на одному майданчику понад 60-ти провідних вітчизняних виробників і постачальників новорічних товарів. Широкий асортимент ялин і сосен різної висоти й пишності, ялинкових іграшок та прикрас, декоративних підсвічників, а також оригінальні елементи святкового декору, нові креативні ідеї та тенденції в оформленні приміщень до новорічних і Різдвяних свят запропонували компанії: Bona Di, Gurey. Grup, Geliu Sala, Lora Shen, Scorpio, «Ведмеденко В.М.», «Вітіл», «Кактус», «Квазар», ПП «Костинюк В.Д.», ПП «Ковальчук», ТОВ «Сіга Груп», ПП «Юзва», «Флоріаль» і багато інших.
Традиційно, у рамках виставки відбувся ХІТ-ПАРАД Новорічних ялинок і народні вибори найкрасивішої ялинки Року. Учасники представили на суд глядачів ідеї й нові можливості оформлення новорічних красунь. Головним призом конкурсу стала поїздка на виставку Christmasworld (Франкфурт-на-Майні, Німеччина). Результати народного голосування були оголошені з Центрального подіуму виставки. Переможець, компанія Florial і учасники ХІТ-ПАРАДУ були нагороджені цінними призами, дипломами та подарунками від організатора та спонсорів конкурсу.
Презентації нових торгових марок і вже відомих брендів, велика кількість маркетингової інформації й ділове спілкування з партнерами залучили представників ділових кіл. У цьому сезоні з експозицією ознайомилися понад 5175 відвідувачів з усієї України, Білорусі, Німеччини, Ірану, Литви, Молдови, Польщі й Чехії. Завдяки цілеспрямованій роботі з компаніями-закупщиками, учасники виставки зазначили якісний рівень компетентності відвідувачів, серед яких були зареєстровані баєри, дистриб'ютори, представники оптово-закупівельних підприємств, великих торговельних мереж, директори та менеджери із закупівель спеціалізованих магазинів, інтернет-магазинів, рекламних і event- агентств. Загалом, підсумки виставки підтвердили пожвавлення на українському ринку споживчих товарів, подарунків і товарів для будинку.
Компанія «Парус Експо Медіа» — провідний оператор високоефективних виставкових та медіа проектів України в сегменті новорічної продукції, подарунків і товарів для будинку, висловлює щиру подяку експонентам і партнерам за сприяння в проведенні виставок ProMaisonShow і Christmas Trade Show!
До зустрічі 31 січня - 03 лютого 2018 року на провідній виставці подарунків і товарів для будинку ProMaisonShow!