47,7% російських споживачів здобувають меблі 1 раз на рік
Lars Christensen

47,7% російських споживачів здобувають меблі 1 раз на рік

За даними дослідження РБК.Research `Роздрібні мережі з продажу меблів і меблеві торгові центри в Росії, 2011 р.` цільовою аудиторією меблевого рітейлу в нашій країні є майже половина російських споживачів. У 2010 році частка активних покупців меблів зросла з 46,9% до 48,2%. За видами меблів російські споживачі найбільше воліють купувати меблі для спальні, кухні, дитячій, вітальні. У цілому, меблі оновлюється більшістю російських споживачів 1 раз на рік (47,7%).

Згідно з прогнозами РБК. Research в 2011 році динаміка внутрішнього споживання меблів на російському ринку меблевого рітейлу виявиться позитивною. Основним драйвером зростання ринку як і раніше виступають споживачі, які придбали нове житло, різні види комерційної нерухомості і займаються обробкою внутрішніх приміщень.

Самим впізнаваним брендом на російському ринку є шведський меблевий концерн IKEA. В умовах конкуренції, що посилюється, вітчизняні виробники орієнтуються на виробництво меблевої продукції, яка не поступається за рівнем якості європейським стандартам.

http://marketing.rbc.ru/
Ідентифікатор: 975