Українській аудиторії була представлена &#8203&#8203виставка Tendence
Фото: Парус Експо Медіа

Українській аудиторії була представлена &#8203&#8203виставка Tendence

Українській аудиторії була представлена &#8203&#8203міжнародна виставка споживчих товарів, дизайну та інтер`єру Tendence 2012, яка пройде з 24 по 28 серпня 2012 року в Франкфурт-на-Майні.

Віце-президент компанії-організатора «Мессе Франкфурт ГмбХ» Штефан Курцавськи ознайомив з концепцією виставки та її організацією. Виставка працює за принципом «бізнес для бізнесу» і представляє тренди різних сегментів: Living, Giving і Collectione Preview Spring + Summer.

У «Living» представлені ідеї оформлення різних приміщень за допомогою меблів, текстилю, предметів інтер`єру починаючи від будинку та закінчуючи великими торговими точками. «Giving» дає уявлення про сувенірну продукцію, а в «Collectione Preview Spring + Summer» зібрані святкові прикраси, декор та флористика.

Період проведення заходу обрано не просто так. Він дозволяє ознайомиться і підготується до осінньо-зимового та різдвяного сезону.

На території Україні організатори виставки співпрацюють з виставковою компанією «Парус Експо Медіа», яка є офіційним представником «Мессе Франкфурт Екзібішн ГмбХ».

Tendence 2011:
У виставці взяли участь 2063 компаній з 66 країн світу.
Відвідали подію 52000 чоловік з 101 країни.
Площа виставки склала 130 000 м2.
Ідентифікатор: 1310