Українські меблі на ювілейній виставці MOW в Бад Зальцуфлені

Леонідова Любов 6 листопада 2014 р. о 10:40

Традиційна осіння виставка в Бад Зальцуфлені - це місце презентації німецьких компаній, більше 90% з яких представляють себе виключно на цьому ярмарку. Втім, і інші європейці активно просувають свою продукцію саме на виставці MOW. Так, цього року найбільше стендів представили меблевики з Польщі - 27 стендів, Голландії - 23, Данії - 17, Італії - 15.

Особливим чином було відзначено присутність на меблевій ярмарку стенду України, де були представлені зразки продукції українських виробників. Ініціатива участі у виставці MOW-2014 належала компанії «Термопал», найбільшому українському постачальнику матеріалів для виробництва меблів. За словами директора ТОВ «Термопал» Миколи Вікнянського, ідея представити вітчизняну меблі на ярмарку в Німеччині пояснюється просто - в нинішній ситуації необхідно рухатися вперед і освоювати нові ринки збуту: «Складна ситуація в країні - це ж не тільки політична криза. Це падіння продажів за традиційними каналами збуту. Сьогодні ми всі в одній зв'язці - і постачальники комплектуючих, і виробники меблів. Ми - компанія-імпортер, у нас існують безпосередні зв'язки з операторами ринку з інших країн. Це і стало поштовхом для реальних дій. Зараз говорять про євроінтеграцію, і ми зрозуміли, що у нас не залишається іншого виходу, як почати євроінтеграцію з себе і своєї продукції».

Ідея виправдала себе сповна. Оформлений в національному стилі стенд України привертав до себе увагу як учасників, так і відвідувачів виставки. Втім, інтерес викликала не тільки напис UKRAÏNA. На стенді були представлені зразки різної меблевої продукції - спальні, вітальні, передпокої, окремі елементи декору. Багато учасників ярмарки відзначали високу якість та сучасний дизайн українських меблів.

«Ми були приємно здивовані інтересом, виявленим з боку європейських компаній. Звичайно, ми постаралися зробити стенд і меблі максимально європейськими, і в той же час не забути про національний колорит. Тому на нашому стенді гордо стояли українські прапори, а стіни прикрашав знайомий усім українцям червоно-чорний візерунок вишиванки. Проте, було багато результативних зустрічей з тими, хто не просто розглядав українську експозицію, а висловив конкретний інтерес - що ми можемо запропонувати, в яких напрямках може складатися ділове співробітництво» - поділився враженнями менеджер компанії «Термопал» Вадим Спиридонов.

Участь у виставці MOW-2014 показала - українські меблі цілком конкурентноспроможні. За словами Вадима Спиридонова, сьогодні основними суперниками в сегменті бюджетної продукції є польські компанії, недарма вони представили на ярмарку широкий спектр своєї продукції. Саме тому український стенд привернув увагу багатьох учасників - наші меблі виявилися гідною альтернативою тому, що виробляється в Польщі, вважає директор компанії «Термопал» Микола Вікнянський:

«Головною метою нашої участі у виставці MOW було бажання заявити на весь європейський меблевий ринок про існування України як країни-виробника якісних і недорогих меблів. Саме тому ми прийняли рішення просувати в Європі фабрику під брендом UKRAÏNA, щоб у європейських закупівельників склалося чітке думку про те, що Україна - країна меблевих фабрик, а не тільки регулярна героїня новинних випусків».

Останні новини розділу