Стійка продукція залишається світовою тенденцією
Фото: Inter IKEA Systems B.V. 2020

Стійка продукція залишається світовою тенденцією

Люди хочуть вести стійкий спосіб життя, але не знають із чого почати. Це один із висновків глобального опитування громадської думки, проведеного GlobeScan у червні 2020 року. Опитування проводилося у 27 країнах. Україна та країни Східної Європи не були включені в дослідження. Загалом 27 000 людей узяли участь у глобальному дослідженні. Під час опитування ставили питання щодо їхнього ставлення, думок та поведінки, пов’язаних із більш стійким та здоровим способом життя.

Люди мають сильне бажання стати здоровішими та стійкішими, але потрібні більш доступні рішення, які допоможуть перетворити думки на дію. 61% респондентів хочуть змінити свій спосіб життя, але лише 31% заявляють, що зробили серйозні зміни, щоби жити здоровіше. Стійкі продукти не мають бути розкішшю для небагатьох. Ця теза підкріплюється зміною доходів та фінансової стабільності внаслідок пандемії.

Як сказала Лєна Пріпп-Ковач (Lena Pripp-Kovac), головна директорка з питань сталого розвитку в Inter IKEA Group: «Наша амбіція полягає в тому, щоби надихнути та забезпечити здоровий та стійкий спосіб життя та зробити його доступним для багатьох людей із тонкими гаманцями. Стале життя не повинно бути розкішшю для небагатьох. Ми використаємо цю ідею, щоби пришвидшити нашу роботу та зробити здоровий та стійкий вибір більш доступним та привабливим. Це має бути опцією за замовчуванням».

IKEA розробила інструкцію з дизайну кругових виробів, які із самого початку включають можливість ремонту, повторного використання та перероблення. Ця ініціатива спрямована на те, щоби до 2030 року вся продукція та пакувальні матеріали IKEA базувалися на відновлюваних або здатних для перероблення матеріалах. Нещодавно компанія зіткнулася зі скандалом: за результатами розслідування Earthsight зазначалося, що компанія використовує карпатський бук, який її постачальник (ТОВ «ВГСМ») рубав у недозволені для цього періоди тиші. Компанія розпочала незалежне розслідування третьою стороною та заперечила, що незаконно заготовлена деревина з України потрапила до її ланцюга поставок.

Читайте ще: Доступна інтерактивна карта об'єктів переробки деревини

Споживачі найбільш сприйнятливі до змін, які принесуть користь як їм самим, так і довкілля.

Усунення бар’єрів та надання чіткої інформації заохотить до зміни поведінки більшої кількості людей, наприклад, економити воду вдома, обирати продукти з меншою кількістю упаковки та купляти у відповідальних брендів. Оскільки люди перейдуть на більш свідоме споживання, якщо, на їхню думку, це зробити порівняно просто.

Результати дослідження також показують, що майже три чверті (74%) людей хочуть значно зменшити свій вплив на довкілля та природу. Люди хочуть вибирати продукти, які служать довше (77%) й уникати одноразових товарів (59%).

Молоді покоління набагато більше зацікавлені в тому, щоби ставати здоровішими, більш екологічно чистими та кориснішими для інших. Бебі-бумери (народжені між 1946 і 1964 роками) і старші покоління є найменш екологічно свідома когорта.

Люди на менш розвинутих ринках, як правило, охочіше змінюють свою поведінку на здоровішу та стійкішу. На противагу цього, люди з Японії, Швеції або Австралії є одними з найменш відкритих для зміни звичок до здоров’я та стійкості. Це може бути пов’язано з тим, що суспільства в цих країнах уже мають історію впровадження стійкості у своє повсякденне життя і вважають її достатньою.

Опитування 2020 року було розроблено з низкою партнерів, включаючи CVS Health, GlobeScan, IKEA, PepsiCo, Visa та WWF International, щоби допомогти організаціям краще зрозуміти настрої людей у всьому світі. GlobeScan надає інформацію та стратегію компаніям, неурядовим та державним організаціям для формування довіри, необхідної для створення стійкої цінності для себе та громади.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
+380 44 237 XX XX +380 44 592 6444
Ідентифікатор: 3131