Український продукт на світовій арені
У цьому році кількість учасників з України знову зросла. 11 українських компаній представили свою продукцію на Heimtextil, зайнявши загалом 527 м² площі.
Валерій Целінський, директор
Валерій Целінський розповів, як правильно підходити до питання участі в міжнародних виставках масштабу Heimtextil: «Для того щоб заявити про себе на світовому ринку, компанії не достатньо один раз взяти участь у міжнародній виставці. Маркер надійності та серйозності намірів для західних партнерів — це регулярна присутність компанії в якості експонента на ключових світових подіях, таких як Heimtextil».
Компанії з України представляли цілу низку напрямків: дизайн шпалер і тканини — Студія дизайну Creola Studio, виробництво штор і гардин —
Тренд урбанізації
Heimtextil 2018 порадував гостей креативним інсталяцією під назвою «Тематичний парк». Тут у декількох локаціях були показані ключові світові тренди майбутнього для меблів і дизайну життєвого простору.
Інсталяцію створила лондонська студія Franklin Till, заклавши в основу своєї роботи тенденцію глобальної урбанізації.
«Тематичний парк» продемонстрував кольорові і матеріальні тенденції в новому сезоні, а також перспективи в області дизайну інтер'єру та текстилю.
Розширення тематики і акцент на дизайні h2>
Головною темою Heimtextil 2018 став міський дизайн в контексті архітектури та готельного бізнесу. Під рубрикою «Інтер'єр. Архітектура. Гостинність» для архітекторів, дизайнерів інтер'єру і постачальників меблів для готелів була підготовлена розширена програма. Свої інноваційні продукти представили такі бренди, як Chieftain Fabrics, Drapilux, Forster Rohner, Gerriets, Low & Bonar та інші компанії.
Секція оббивних матеріалів для ринку комерційних меблів знову продемонструвала зростання і включила презентації таких світових виробників текстилю, як Beaulieu Fabrics з Бельгії, Konrad Hornschuch з Німеччини, Luilor і Vigano з Італії та інших компаній.
У сегменті «Design live» Heimtextil у черговий раз надала платформу для дизайнерів текстилю: свої нові розробки показали близько 250 міжнародних студій дизайну.
Сектор домашнього текстилю вразив діапазоном текстур і колірних рішень. Близько 1500 постачальників продемонстрували готові вироби для спалень, ванних кімнат і їдалень. Тут були присутні провідні бренди, такі як Irisette, Billerbeck і Frankenstolz.
Міжнародні виробники цифрових принтерів для друку на тканині і шпалерах представили інноваційні розробки та можливості своєї техніки в окремому залі в сегменті «Digital print technology».
Сучасний стиль життя виражений через домашні колекції таких міжнародних брендів, як Joop Living, Marc O'Polo, Esprit. Також відвідувачам були доступні колекціями найвищої якості Schlossberg зі Швейцарії, Collection Stiegler і Curt Bauer з Німеччини, Kas International з Австралії, Martinelli Ginetto з Італії, Sorema з Португалії і Welspun з Великобританії.
На Heimtextil асортимент продукції був розширений за рахунок великої кількості аксесуарів і нових напрямків. Окрема зона відведена виключно під аксесуари, які доповнюють ключові лінійки продукції роздрібних підприємств.
Цього року організатори розширили тематику виставки, доповнивши традиційні напрямки домашнього і контрактного текстилю новою продуктовою групою — текстилем й аксесуарами для тварин.
У сегменті «Все для тварин» можна було ознайомитися з асортиментом подушок для собак і кішок, затишних ковдр і різних аксесуарів від Darling Little Place і Studio am Meer з Німеччини, Lex & Max з Нідерландів і Volentis зі Швейцарії.
Палітра і текстура
Heimtextil задає основні тренди у колірній лінійці, і цього разу головними відтінками сезону названі фіолетовий, пурпурний і ліловий. Ці кольори асоціюються з магією, глибиною сприйняття, космосом та інноваціями. В інтер'єрі фіолетовий і безліч його відтінків можуть комбінуватися з іншими кольорами для створення спокійної атмосфери релаксу і медитації.
Текстура тканини також відіграє важливу роль.
Нова концепція для Heimtextil 2019
Команда Messe Frankfurt розробила нову концепцію Heimtextil для 2019 року, ґрунтуючись на думці учасників і відвідувачів виставки. Планується, що експоненти будуть розміщені по тематиці й у відповідності до цільових груп.
У низці товарних груп в останні роки простежується різке зростання попиту на площі стендів. У зв'язку з цим Heimtextil розширюється, і в 2019 році вперше буде доступний новий зал 12.
Heimtextil 2019 буде проведено у Франкфурті з 8 по 11 січня 2019 року.