Росіяни воліють купувати меблі у великих меблевих центрах з широким асортиментом
Фото Photl.com

Росіяни воліють купувати меблі у великих меблевих центрах з широким асортиментом

Дослідження РБК.research `Роздрібні мережі з продажу меблів і меблеві торгові центри в Росії, 2011 р.` показало, що після кризи у внутрішньому споживанні меблів і російському виробництві виникли елементи стагнації. Пожвавлення ринку почалося з 2010 р.: у 1-му півріччі почалася активна реалізація запасів зі складів, у 2-му півріччі - відбулося зростання попиту і продажів на 15%. Прогнозується, що в 2011 р. динаміка продажів знизиться до 4%.

Очікується, що динаміка меблевих продажів в РФ зросте під впливом зростання купівельного попиту на меблі верхнеценового і середньоцінового сегментів.

У сегменті меблевого рітейлу відзначається проблема низького розвитку торговельних форматів у вітчизняних рітейлерів. Поки основним орієнтиром залишаються формати меблевих гіпермаркетів «IKEA» та «KIKA», які відповідають споживчим очікуванням росіян, які віддають перевагу великим торговим просторів з широким асортиментом і розвиненою інфраструктурою. Тому більшість росіян купують меблі в меблевих центрах (35,8%).

http://marketing.rbc.ru/
Ідентифікатор: 1115