Участь у виставках - це інвестиції в розвиток компанії

Участь у виставках - це інвестиції в розвиток компанії

В останні дні весни у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» пройшла 24 Міжнародна виставка матеріалів для виробництва, декору та оздоблення меблів, механізмів і комплектуючих - МТКТ Innovation.

Компанія ТЕРМОПАЛ бере участь у цій виставці з моменту її появи. Ми не стали змінювати традиції - наш стенд (скажімо без удаваної скромності) виділявся серед інших не тільки масштабом, двоповерхової конструкцією, а й оформленням. А саме - всі співробітники компанії ТЕРМОПАЛ були одягнені у вишиванки! Судячи з реакції учасників і гостей MTKT Innovation, наш стенд став трендом виставки.

Втім, як кажуть, «по одягу зустрічають», а от ділові угоди підписують при наявності цікавих пропозицій і вигідних умов співпраці. Тут нам теж поскаржитися нема на що: всі заплановані зустрічі відбулися, ділові контакти були результативними, а переговори успішними. До речі, підсумки виставки спростували досить поширену думку про те, що при стагнації ринку треба займати вичікувальну позицію. Навпаки! Ділова активність на ринку b2b висока.

Микола Вікнянський, директор компанії ТЕРМОПАЛ:
«Участь у галузевих виставках найбільш важливо саме в період стагнації ринку. Мало того, можна сміливо сказати, що в такій ситуації участь у виставці - це інвестиції компанії у свій розвиток. Адже в цей момент оператори ринку зосереджені на тому, щоб утримати свої позиції. І для цього є всі передумови - в ситуації, коли деякі компанії скорочують свою присутність і «йдуть у тінь», є всі можливості, щоб розширити свій вплив і отримати нових клієнтів і партнерів. Тому компанія ТЕРМОПАЛ особливо ретельно готувалася до виставки МТКТ-2014. Упевнений, що це помітили всі учасники та гості - у нас на стенді було світло, красиво і святково! »

Інтерес учасників і гостей виставки викликав не тільки зовнішній вигляд співробітників компанії ТЕРМОПАЛ, а й новинки продукції. А саме - були представлені нові декори кварцового каменю HanStone і акрилового каменю Hanex (Південна Корея); розширений асортимент плівок ПВХ, в тому числі інноваційні декори з 3D-ефектами; оновлена ​​колірна гамма декоративного паперу і фініш-плівок від німецької компанії Impress; поповнення лінійки клейових матеріалів MITOL (Словенія) і багато іншого. Особливу увагу відвідувачів привернуло вигідну пропозицію від ТМ Lightstone - кварцові стільниці за доступною ціною.

Виставка відбулася. Залишилася приємна втома, задоволення від інтенсивної роботи, радість від довгоочікуваних зустрічей і плідного спілкування. Спасибі організаторам MTKT Innovation за ідею та її втілення!
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 482 37 XX XX +380 482 373 733
+380 482 37 XX XX +380 48 728 7820
Ідентифікатор: 1964