KIFF 2013: Італійські тижні в Києві (Settimana Italiana)
Фото: КМКЯ

KIFF 2013: Італійські тижні в Києві (Settimana Italiana)

Всі переваги вишуканої італійської продукції, унікальне поле споживання і приналежність до системи цінностей «made in Italy» - інтер`єр, персони, сервіс і стиль життя, все це - Італійські тижні в Києві (Settimana Italiana), організовані Київським міжнародним меблевим форумом «KIFF 2013» в рамках Ukrainian Design Days.

KIFF - слідом за Міланом і Москвою стане наступною ланкою в ланцюжку виставок демонструють прем`єри топових брендів Італії. Завдяки спільній роботі над проектом з авторитетним співтовариством найпрестижніших меблевих брендів Італії - федерацією FederlegnoArredo, організація подій і залучення відвідувачів відповідає найвищим світовим стандартам виставок в Мілані і Москві.

FederlegnoArredo продовжить свою роботу в Україні, пропонуючи познайомитися з італійським способом життя втіленим в ланцюжку заходів і локацій. Італійський павільйон на KIFF вже давно перестав бути демонстраційним майданчиком. Це - середовище, що дозволяє зануритися в атмосферу вишуканості та стилю, настільки характерного для Італії. Мистецтво, архітектура, мода, автомобілі, їжа і просто спосіб життя, манять витонченістю і неповторним шармом.

У березні Київ на три тижні стане осередком дизайну для гостей та мешканців столиці. Дизайн та арт-локації (куди увійдуть меблеві салони і шоуруми, виставки, галереї та арт-центри, дизайн-студії, автосалони, ресторани і кафе, готелі) створять дизайн-маршрут по місту. Piazza Italia - серце італійської експозиції, стане комунікаційним центром Settimana Italiana і продемонструє столиці перевагу італійського дизайну. Легендарні бренди і дизайнери, а також об`єкти дизайнерського мистецтва, цінності і відносини, які вони генерують, стануть провідниками відвідувачів виставки в світ італійської способу життя: культури, інтер`єру, меблів, італійської кухні, одягу, автомобілів.

Пропонуємо вам приєднатися до Settimana Italiana і KIFF 2013, стати ланкою ланцюжка комунікацій і отримати доступ до потрібної аудиторії. Використовуйте виставковий простір і міське середовище для демонстрації своїх переваг і залучення покупців! Стати організатором подій, що підвищують «якість життя», і покажіть новий рівень культури споживання дизайну.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 1498