Валерія Янніллі - про дизайн як про спосіб залучення клієнтів для закладів
Фото КМКЯ

Валерія Янніллі - про дизайн як про спосіб залучення клієнтів для закладів

14 березня на Київському міжнародному меблевому форумі (KIFF) італійський архітектор, дослідник і концептуаліст Валерія Янніллі, професор Міланського політехнічного університету, провела майстер-клас про способи збільшення прибутку закладів HoReca за допомогою дизайну.

Тема залучення клієнтів за допомогою унікального дизайну закладу для Україні зовсім нова і аналогів тому, що презентувала Валерія Янніллі, в нашій країні не існує. Мета даного заходу - надати свіжі ідеї українським дизайнерам і проектувальникам, на основі яких вони можуть створювати концептуальні ресторани, кафе, готелі та розважальні заклади в Україні, що допоможе поліпшити інфраструктуру нашої країни і залучити інвесторів і туристів.

На прикладі існуючих відомих закладів Валерія Янніллі розповіла про способи залучення клієнтів за допомогою особливостей дизайну. Серед прикладів - тимчасовий ресторан, який «подорожував» по ​​великих містах Європи, перетворений з кінотеатру бутик Excelsior в Італії, дизайн-готель Grey, пекарня-кондитерська-кулінарія Callegaro, пекарня Princi, заклади від компанії Electrolux, Tiffani та інші.

Валерія Янніллі наголосила на необхідності створення максимальної взаємозв`язку між внутрішнім і зовнішнім простором: «Місце продажу має бути максимально близько до споживача і має його залучати. Точка повинна бути веселою, специфічною, дивовижною. Дизайн приміщення повинен не тільки підкреслювати матеріальну значимість проекту та його статус, а й викликати позитивні емоції у його відвідувачів», - вважає вона.

Нові форми, ідеї та формати закладів - все це допомагає активному розвитку бізнесу і залучення клієнтів в Європі.

Київський міжнародний меблевий форум відкрився 14 березня і працюватиме до 17 березня.

Організатор - Київський міжнародний контрактовий ярмарок.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 1256